Data publikacji: 2023-09-12
Autor: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

Szanowni Państwo,

W dniu dzisiejszym mijają 4 lata od chwili wprowadzenia szeregu zmian organizacyjnych w Uczelnianym Centrum Aparaturowym. Ważnymi elementami tych zmian było stworzenie czytelnych zasad świadczenia usług badawczych w laboratoriach specjalistycznych UCA, ustanowienie systemu Wirtualnych Ścieżek Dostępu do aparatury unikatowej, akredytacja Pracowni Zwierząt Doświadczalnych, uruchomienie Zakładu Inżynierii Genetycznej oraz dołączenie do Polskiej Sieci Biobanków. W tym czasie mieliśmy przyjemność wesprzeć Państwa w realizacji aż 106. zleceń naukowo-badawczych, z których istotna część odbywała się w ramach Wirtualnych Ścieżek Dostępu.

Czas, który upłynął pozwala na retrospektywną ocenę funkcjonowania UCA, w tym dokonanie pewnych podsumowań i analiz. Jako jednostka chcemy bowiem dalej się rozwijać i udoskonalać, aby jeszcze bardziej wychodzić naprzeciw Państwa pomysłom i potrzebom badawczym. Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii o dotychczasowym funkcjonowaniu Centrum oraz wszelkich sugestii co do zmian, które moglibyśmy wprowadzić, stając się jednostką jeszcze bardziej przyjazną obecnym i przyszłym odbiorcom naszych usług.

Jeszcze raz dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem.

Uczelniane Centrum Aparaturowe – Jesteśmy, aby pomagać!